Naszym podstawowym celem jest świadczenie i rozwijanie usług medycznych tak, aby w pełni spełniały one oczekiwania pacjentów i ich rodzin oraz były realizowane według najwyższych standardów medycznych, z zachowaniem przepisów prawa oraz z należytą dbałością o środowisko naturalne, jak też przy równoczesnym spełnieniu wymogów i wytycznych Ministerstwa Zdrowia oraz Narodowego Funduszu Zdrowia.
Polityka Jakości jest ściśle powiązana z udzielaniem świadczeń zdrowotnych służących zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu i poprawie zdrowia osób dorosłych i dzieci, a także zapobieganiu powstawaniu chorób.
Wdrożony, funkcjonujący i wciąż doskonalony System Zarządzania Jakością spełniający wymagania międzynarodowej normy ISO 9001:2008 jest pewnym i gwarantowanym narzędziem dla realizacji przyjętej polityki jakości i wynikających z niej celów działalności.
Właściciel zobowiązuje się do spełnienia wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością oraz do spełnienia mających zastosowanie wymagań.